cerita sang perantau

Powered By Blogger

Jumaat, 19 Ogos 2011

JUST STORY APA YANG AKU MINAT NI>>>lalalalalalalaalal

aku minat apa ek....lalalala...ok aku ni lau time jak ptg mesti aku pergi main futsal ka bola padang ka...x kirala hujan or tidak mesti aku pergi juga..tpi lau tiada org d court futsal aku tetap main tau coz aku ni bole buat freestyling football and street soccer...heheheheeh..dah 5 thn la katakan aku belajar wat timbang2 bola ni..lalalala..lg apa ek minat ku...owh klu mlm pula kdg2 aku suka men game kdg suda ngok action muvi ni...owh ya stu lagi yg mesti aku buat sebelum tdo aku mesti baca 2 3 helai novel ni..lalalala...bru best tdo ni..huhuhuh..tu jer yg setakat ni sentiasa aku wat dlm kehidupan seharian..lalalalala...tu la minat aku smpi ari ni

4 ulasan:

  1. hye wasaber baru !!!!! slm pkenalan :)

    BalasPadam
  2. mcm adiku sjaa bha..
    asal balik kg cuti, futsal futsal futsal..
    gila futsal..
    siang malam..
    hahaha..
    mgkin gian kali masa dia kerja nda dpt befutsal

    BalasPadam
  3. welkam new wasaber...welkam to the club !

    BalasPadam
  4. selalu main dimana?huhuhu aku pun kaki futsal jugak hehe tp sekarang tgh cuti rehat

    BalasPadam